Ny dator och Tv??

 
 
Har nu suttit och kollat efter ny dator och en tv till sovrummet ett par dagar men kan som inte riktigt bestämma hur jag ska göra..
Skulle helst vilja ha en vit tv men den som jag hittat och blev sugen på var lite dyrare än en vanlig svart bara så vette tusan hur jag ska göra?? Ska jag betala mer för att få en annan färg?? De känns ju lite onödigt!!
Nå dator tror jag iaf är löst då jag fått hjälp av Henke som kan sånt där nu måste jag bara höra vad J tycker annars får jag väl köpa den själv för nu är jag less att inte ha en ordentlig dator!!
 
Får höra när han kommer hem från träningen så kanske vi klickar hen ikväll :)
Tur jag har min "spargris" att nalla från då jag är fattig som en kyrkråtta annars!!
 
Hade först tänkt att byrån som står i matrummet skulle få flytta in i sovrummet så man kan ha tvn på den då jag helst inte vill hänga upp den på väggen men de blir så trångt då så jag tror vi köper oss ett skoskåp ist som den får stå på . smidigt och tar lite plats :) Då är ju frågan om man ska köpa med inbyggd dvd oxå så man slipper de där eller om man bara ska använda sig av datorn om manska se film?? Ojoj vilka problem va?? ;)
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0