Fredag




Ligger i sängen och surfar runt lite med telefonen, gick och la mig för jag kände mig rätt risig, trött och allmänt slut - känns lite som att jag håller på bli sjuk, tryck i skallen och öronen som jag brukar få när jag är förkyld men tog en Ipren innan jag la mig så jag hoppas de inte blir nå mer..

Varit på Stephanies MRLpass idag - de var sjukt jobbigt och rätt svårt men kul och de kändes!! Lär kännas en hel del imorron för jag är helt stum i benen :-)










Imorron ska vi äta hare som J's farmor bjuder på - sjukt gott!! Efter de ska jag en sväng till Millan och hänga med brudarna :-) Så måste jag ju testa mina nya skor som kom idag! Nu kan jag förhoppningsvis promenera ute utan a tt få ont i fogarna.. Riktigt snygga var dom då ;-)









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0