?

Åhh jag blir galen alltså!! Detta med att gå ner i vikt har sen jag skaffat barn blivit ett jävla slitgöra!! Det är svårt nå jävulskt att droppa kg och lätt som fan att gå upp!! Tidigare har jag bara behövt kicka igång så har de bara runnit av mig, varför kan de inte vara så nu oxå?? Om jag går ner 2kg går jag snabbt upp de igen för att sen gå ner de igen fast jag kör samma lika?? Jag var så glad här om dagen då jag droppat 2kg till men nu är dom tillbaka?? Jag måste nog lägga in mer cardio tror jag?? Kan ju ha att göra med att jag tränar oxå och muskler väger mer än fett så jag hoppas det är de som ställer till de!! Jag blir galen!!! Nå jag får vara nöjd med dom 22kilona jag hittills har arbetat bort på snart 1år - 15 more to go!! Woop woop :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0