Vardagen är här

 
 
De blir glest mellan inläggen men jag har som inget att skriva eller joo de har jag men kommer mig inte för och så är de så trist utan bilder men är ju sämst på att sätta in några på datorn!!
 
Idag är vi åter i vardagen - Jocke har börjat jobba efter 4månader hemma och jag är nu hemma själv med våran lilla tjej som faktiskt inte är så liten längre..
Alwin kommer att vara på dagis 1-3dagar i veckan, lite beroende på vad han själv vill men helst av allt så vill jag ha honom 3dagar så jag kan promenera efter jag lämnat honom, blir ju svårt när han är hemma..
Denna veckan blir de dock inga promenader då min hals är helskum, typ hälsbränna och lite ont som man kan få innan de som börjar göra ordentligt ont så jag vågar inte riskera att bli sjuk så håller mig till lugna saker..
 
Jag och Alma ska på rant med mommo och Mia kl10 så helt lugnt blir de väl ändå inte :)
Bäst att jag gör mig klar då så dom inte behöver vänta :)
 
 
 
 



 
1.Äntligen har jag köpt ugglorna som jag suktat efter ett tag ;)
2.Finaste barnen :)
3.Igår var vi och tände på mormor ohc morfars grav då mormor skulle fyllt år <3 Älskade lilla mormor
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0