onsdag

 
 
 
 
Har varit till Happis och handlat mat så nu är det fyllt på igen - gud så skönt slippa titta in i nästan tomma skåp!!
Vi var även en sväng på Ikea där jag köpte typ förvaringsburkar till gossens rum med ugglor såklart ;)
Så blev de en pipleksak i form av en igelkott till gumman och Polly..
Åhh vad jag vill åka dit nu och köpa möblerna och de vi ska ha därifrån - kul med lite nytt!!

Sitter ikväll som de flesta kvällarna sista veckan och kollar efter overall åt gumman men är svårt hitta något som faller mig i smaken.. De måste vara en varm overall då hon mest kommer vara i vagnen och även om hon lär sig gå så leker ju inte så små barn på samma sätt i snön som större så massa vattenpelare är inte de viktigaste..
Remia har ju bra och varma overaller men alltså det finns inte många jag tycker är fina coh de känns ju inge kul klä henne i en overall man tycker är ful..?
Nå bara leta vidare så hittar vi nog nån :)
Dom hade jättefina på Maxi men dom var så himla tunna så duger mest bara i höst och så.. :/

Bilar spanas oxå in, tanken är egentligen att jag ska ta Audin så får Jocke kolla efter något annat för han lessnar väl ändå snart men kan som ändå inte hålla mig från att kolla..
Alltså en Opel Astra från -04 kan man ju få för en riktigt billig peng men frågan är ju hur mkt bil de är??
Har ju kört en sån nån gång och blev väl inte så imponerad men jag vet inte, kanske man skulle testa ändå??
Ajaa vi får se hur de blir..
 


Kommentarer
sussie

Jo,det var ok. Men mkt små fix,som var dåligt..

Du då?

2012-09-01 @ 20:38:39
URL: http://www.susannelindvall.blogg.se
sussie

Jo,luktade skumt..

Jo kul att se,i verkligheten. Bilderna är ju "alltid" fina.


2012-09-01 @ 20:52:01
URL: http://www.susannelindvall.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0