Blåsor - Trasig fot!

 
 
 
Fy fasiken så ont jag har i min mun alltså!!
Efter jag hade en liten släng av förkylning eller vad de nu var här tidigare så har jag fått blåsor i munnen, typ vid de bakre tänderna i nedre käken på BÅDA sidorna!! De gör fan ont juh!!
Hur blir man av med dom??
 
Har oxå lyckats göra illa foten - så himla typiskt alltså!
Trampade snett igår och de small till i foten och först trodde jag hade brutit den men efter en stund hade det ondaste lagt sig lite och jag provade vicka m.m på den och de gik bra men gjorde lite ont..
När jag sen ställde mig upp och skulle gå gjorde de så fruktansvärt ont så fy!!
Då jag kom hem smorde jag zon och lindade foten så idag känns de bättre men gör ändå ont när jag går på den..
 
Imorron åker vi till Lycksele så jag är glad om jag kan gå utan att behöva ha så ont!!
Blir borta till fredag så under tiden är Lovisa hus och kaninvakt :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0