Träningsvärk - Bullbak - Duktiga barn




Idag är träningsvärken ett faktum!!
Vi körde axlar och mage igår på gymmet, för mig blev de mest bara plankan då vi körde mage då jag först måste arbeta ihop mina magmuskler innan jag kör med annat så de inte blir värre!!
Kul att fara med någon som tränar mkt och som kan visa lite ;)

Vilar idag då Jocke har träning så det brukar bli vila då om jag inte går på prommis när han kommit hem men idag orkar jag nog inte då jag känner mig helt slut i benen då jag stått i köket sen typ tre tiden..
Har varit med mamma till Smedsbyn med nå grejer idag och då passade vi på att åka en sväng till stan för att köpa present åt Mira som fyller 3år på onsdag :)
När vi sen kom hem var jag så hungrig då jag inte ätit någon lunch så gjorde tidig middag så Jocke oxå skulle hinna äta innan träningen och efter de har jag bakat vanuljbullar i långpanna till dopet, plockat, diskat, torkat i köket, hängt tvätt, slagit igång tvätt, matat bebis, tvättat bebis, tagit på pyjamas på bebis, slagit igång film till gossen osv :)
Kan lova att jag är rött mör nu för min rygg bråkar lite med mig..
Har typ ont mitt i ruggen i ryggraden känns de nästan som..? Gissar att det är pga dåligt med muskler och mkt svank då jag ännu svankar en del sen graviditeten..
Bara träna så blir de bättre!!

Imorron blir de iaf spinning och sen kanske gymmet efter :)
Jag har väldigt svårt att köra kondition på gymmet då de är så lätt att bara sluta när man blir för trött eller less men de går ju inte på spinningen utan då är de bara trampa på tills passet är över :)
Så tycker jag ju faktiskt att spinning är roligt oxå, de tyckte jag absolut inte i början!!




Har ju glömt skriva att förra veckan på onsdag (då var hon prick 3½månad) vände sig Alma för första gången, hon tog sig inte helt runt på mage då armen var ivägen så jag fick hjälpa till sista biten sen gick de fort så hade hon vänt tillbaka till rygg igen :)



Nu rullar hon runt åt alla håll fram och tillbaka och hon ligger aldrig där man lämnat henne ;)
Så duktig liten tjej vi har!!
Nu håller hon dessutom huvudet utan problem - tidigare ville hon inte alls ligga på mage och utan blev svinsur nästan direkt :)



Att vi har fina barn!!

Perfekt oxå när dom blir större och börjar vilja hjälpa till ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0