Jävla sjukor!!







Magsjukan sirkulerar runt och jag håller alla tummar osv som går för att vi ska slippa!!
Grannarna har åkt på det så tyvärr kan inte dom komma på dopet i helgen fast iofs så hade vi inte velat ha dit dom om dom bär på sån äckelsjuka ;) Skämt åsido!!
Hur som haver så hoppas jag att alla är förståndiga nog att inte häva sig dit om man kännser sig sjuk på något sätt för att ingen annan ska behöva bli sjuk och framförallt för att det kommer komma en del barn!!
Men annars vill vi gärna att ni kommer ;)




Jag är rätt nojjig nu över alla sjukor som går speciellt för våran lilla bebis skull och det passar sig inte då jag börjar jobba till veckan!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0