Jag ser de snöar





Efter en helg med strålande sol så har vi idag fått se snön vräka ner typ hela dagen!!
När vi lämnat gossen på dagis på morron och började promenera så kom de lite snö men efter en stund snöade de så mkt och rakt i ansiktet så jag såg kanppt nå!!
Så idag har vi invigt regnskyddet för promenerade gjorde jag trots de tråkiga vädret ;)
Hade på mig mina Nike free som är ruskigt sköna men i snön var dom inte alls bra då det fastnade massor med snö under hela tiden vilket gjorde att de blev snorhalt!!
Då vet jag till nästa gång att jag inte ska ta dom om de snöar eller är snö på backen - men nu ska det väl ändå inte komma nå mer??



Har även dragit en ride med dammsugaren, duschat och så har vi varit och skrivit på att Jocke är pappa till Alma så nu har hon en pappa oxå, inte illa ;)
Mamma, Lovisa och T hämtade gossen på dagis så när vi kom hem var dom här och sen for vi till dom där vi fick oss middag..
Imorron blir han ledig då vi ska få finbesök från Luleå av finaste Elin och Isabelle - ska bli så kul då de är ett tag sen vi träffade dom!!
Hade egentligen tänkt lägga upp bilder från helgen och så men jag orkar inte nu så de får bli imorron eller nå :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0