Fulltankad med endorfiner!!





Idag är jag riktigt nöjd med min prestation både på prommisen och spinningen - Runkeeper måste vara en av dom bästa grejorna då man hela tiden får veta hur långt man gått på hur lång tid, vilket tempo man har osv - det gör att jag hela tiden tävlar mot mig själv för att få bättre tid och alltså måste gå fortare!! ;) Hur bra är inte de??
Sen att jag höll på att löka sönder då vi kom ner på stan var en helt annan sak ;)

Spinningpasset var något utöver det vanliga måste jag säga!!
Det var riktigt jobbigt men sjukt jävla kul!!
Så himla bra musik och hela passet var bara så jäkla bra!!
Sen att jag alltid brukar ta en cykel längst bak kommer det nog bli ändring på för idag hamnade jag näst längst fram och bara de gjorde mkt!! Gick därifrån och kände mig så jäkla nöjd, att det sen regnade när jag kom ut bekom mig inte utan jag hoppade upp på cykeln och trampade hemåt i full fart, kändes som att jag hade kunnat cykla hur långt som helst :)
Såå nöjd tjej!!

Däremot skulle jag verkligen vilja ha en pulsklocka, synd bara att dom ska kosta så mkt!! :/





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0