Stödgördel??





Jag funderar på att införskaffa en stödgördel för gravida och undrar nu om det är någon som har testat en sån?


Lånat från stellaris.se


"Bekvämlighet och stöd är viktigt under graviditeten. Carriwell stödgördel är designad för diskret och bekvämt stöd för mage och rygg.

- Sitter bekvämt över magen utan att skava eller irriterar.
- Kan bäras diskret även under tighta kläder genom den sömlösa designen.
- Mjuk microfiber för växande magar."


Är ganska överrörlig i lederna och då blir det lätt att man svankar mkt vilket kan leda till att man får ont i ryggen så kanske detta kan vara något?
Dessutom så får man ju extra stöd under magen som ibland kan kännas hur tung som helst..




Kommentarer
Emmelie

Jag har den, exakt den på bilden.

Tycker dock inte den var så bra, bara skönt när det inte skaver om man har tex jeans på sig :)

2011-09-08 @ 08:54:32
URL: http://emmelieeemorin.blogg.se/
Sofie

Jag hade en sån när jag var gravid, tyckte det var super skönt!! Ett hett tips! Undra om jag har var min, ska kolla :)

2011-09-08 @ 22:32:26
URL: http://mammanollnio.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0