Som en dans





Dom här två nätterna har gått över förväntan och jag tycker faktiskt det känns riktigt skönt att jobba natt för det är inte samma stress som det blir på dagarna som gör att jag får må skit..
Kanske man skulle kolla med dom andra om dom vill byta bort sina nätter så man jobbar mer natt så kanske man slipper må dåligt?? Kanske skulle va nåt ;)

Jag som är så trött alltid trodde aldrig jag skulle palla vara vaken men med tanke på min trötthet så har jag sovit jättebra även idag vilket säkert bidrar till att jag slipper vara så trött just under natten.. Härligt!!



Till något helt annat så börjar det mesta vara på plats hemma i köket nu och idag när dom satt ihop köksön och skulle sätta på bänkskivan så såg jag att det var en skada i den!! FUCK!! Måttbeställd är den dessutom så 4-6 veckor får vi vänta på en ny.. Sådär lagomt kul!! Inget går som vi vill!!
Nå tills den nya kommer så har vi monterat den andra iaf så man kan använda köket som vanligt..
Jag längtar så grymt mkt tills allt är på sin plats och man slipper ha alla saker utspridda i hela huset!!
Skafferiet tex är i massa kartonger kring golvet och det är sådär lagomt kul att klättra över allt för att få fram det man ska!!
Sen bara att få städa ordentligt och hänga upp gardiner osv kommer göra så himla mkt!!
Känns bara skitigt och äckligt nu..



Kanske kan bjussa på en bild imorron om jag får fingrarna ur och fota ;)



Kommentarer
Anonym

Jaa visa bilder!! :D

2011-09-11 @ 22:49:22
Hanna

Är alltid kul med nya tyger, då man får byta gardiner och så ;) Ska försöka fota tygen någon dag och visa!



Tycker att du kan ta och fota köket så vi får en liten sneakpeak iaf ;)

2011-09-12 @ 00:42:56
URL: http://wildbee.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0