Måndag






Regnet har öst ner hela dagen och jag har sovit hur gott som helst!!
Lite konstigt de där att när man vakar av så skulle man kunna sova hur länge som helst bara för att man inte vill sova så länge då man ska kunna sova till kvällen.. Nå men jag steg väl upp kring halv tolv eller nå sånt och tog mig lite mat i magen innan jag drog igång spotify och satte igång och diska och dammsuga innan grabbarna kom hem och sen kom även Ida och Alda på besök :)

När dom åkt hem så fixade jag middag som idag blev korvgryta, Jocke önskade det igår och när det var klart åkte jag och gossen och hämtade "farmor" på hennes jobb då "farfar" var på vift med deras bil så vi har haft henne och Fredde här på middag, Fredde och Jocke har joxat på i köket och närmare åtta ikväll körde vi hem farmor till byn då Jocke och Fredde åkte iväg på träning..
Gud så skönt det är med två bilar!!

Då vi kom hem var det dax för kvällsmat för gossen och sen sängen så nu sover han gott och jag tror att jag oxå ska lägga mig snart man blir som så seg efter man jobbat natt och man vill ju vara människa imorron så en tidig kväll blir det..






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0