Luleå shopping





Jag och gossen blåste iväg en sväng till Luleå tidigare idag där vi drog en snabb shoppingsväng, även Elin och lilla Isebelle kom som sällskap :)

Detta fick gossen


Han fick även ett par röda Kaxs byxor som var lite fodrade men dom hittar jag ingen bild på..
Tyckte det passade bra med rött då han har så mkt svart, grått, blått och grönt i sin garderob!!

Bebis fick detta






Bodyn var gratis då jag fått en kupong från Allt för föräldrar på en valfri body från Newbie :)

Resten av kläderna fick jag 25%plagget på så där tjänade vi oxå in ett par kronor :)

Till mig själv köpte jag ett par svarta lite tunnare mjukisbyxor på H&M, hade även där två st 50kr kuponger så dom betalade jag 99kr för.. :) Vilka klipp!!
Köpte oxå en body butter Pink grapefruit som jag velat ha länge, den luktar så himla gott!!
Även lillasyster fick en sån i present..



Sist men absolut inte minst så köpte vi ett babyskydd så nu kan vi äntligen pricka av det från listan!!
Bara den där förbaskade vagnen kvar då!!



Älskar färgen!! :)



Kommentarer
Anonym

Vad mycket fint du hitta. /Monika

2011-09-24 @ 01:42:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0