Några rader då





Nu när jag jobbat så mkt natt så sitter jag inte alls lika mkt vid datorn som jag kan göra annars..
Brukar ofta bli att jag sätter mig när Jocke ser alla sina skit program, mest sport men när man jobbar natt så hinner man kolla genom alla sidor som finns och sen är man inte ås sugen sitta vid datorn hemma vilket iofs är bra :)

Igår följde jag och gossen med "mommo" till Happis och passade då på att hämta hem vagnen!!
Åhh vad jag gillar den'!!
Hann även testa den lite då vi var på Rajjalla en sväng och skulle köpa pyjamas åt gossen så fick han teståka den och den blev absolut godkänd ;)
Vi hann även med några andra affärer men handla inget annat iaf..
Känns som att det blivit väldigt mkt shopping på senaste, mest till gossen då som växer som ogräs men han kan ju inte gå omkring i försmå kläder och jag gillar ju att shoppa så mig gör det inget ;)
Han var gnällig som faaan och ville inte lyssna alls, grinade för minsta lilla och ville inte äta.. Som tur var åt han iaf korv och potatis hos farmor och farfar när vi var dit en sväng innan läggdags..
Idag har han varit rätt så tjurig igen, täpp i näsan, snorig, sagt att han har ont i halsen och allmänt hängig så imorron stannar Jocke hemma med honom..

Vi har även varit med mommo idag då vi hade slut smör och gossen ville ha macka på morron så åkte vi till mommo och där blev vi hela dagen..
Gossen har badat där, vi har sett film och myst på, vilat utan att sova, fått oss plättar till lunch osv :)
Men vid halv två var det bara åka hem då jag skulle iväg på Föräldrautb kvart över två, idag var det besök på Spec.mödra där vi tankades med info och fick svar på frågor..
Gick aldrig på Fub när jag väntade Alwin fast vi hade tänkt men det blev som inte så tänkte att jag går nu för det kan ju vara kul och nog kan man ju alltid lära sig något även om man redan gjort det en gång för det lär ju inte alls vara samma sak den här gången :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0