Uppe med tuppen





Vaknade 5 på morron när gossen kom in till oss och var ledsen.. Fort somnade han om mellan oss men svårare var det för mig då han både pratade och skrattade i sömn och jag hörde hur båda två andades..
Just innan 6 tog jag täcket och kudden och gick till soffan där jag nästan höll på att somna när jag hörde att dom vaknade där inne då Jockes väckare ringde så det var den sömnen.. Tur jag får lägga mig efter middagen sen då jag ska jobba inatt!!

Jag och gossen mös på i soffan till 7 innan jag klev upp och gjorde gröt till frukost och sen snörde jag ihop en limpa, idag testar jag Norris fillimpa så få se hur den smakar om den nu blev bra alls??

Kom på att jag behöver fara en sväng till Ikea och inhandla lite för att kunna få ordning på alla mina tidningar och annat sånt jox som varit i byrån i lillrummet.. Har inte gjort nå mer där inne sen jag började för ett tag sen så nu är det dax för ett ryck när jag sen blir ledig så jag har messat mamma och frågat om hon vill komma med men dom verkar sova halva dagen för jag har inte fått nå svar än ;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0