Semester tisdag





Tycker jag går runt och är konstant trött till och från..
Jag lägger mig före fan på kvällarna för jag är dödstrött redan vid 21 men är ändå så himla trött när jag vaknar!!
Det hör väl till men lite jobbigt är det ju!!
Tur man kan ta sig en lunchvila om gossen vilar eller är på dagis :)
Idag har jag tagit ut semester för att slippa jobba ett långpass som jag vet tar kål på mig och gossen fick då välja om han ville på dagis eller vara ledig och han ville vara ledig så nu funderar jag lite på vad vi ska hitta på idag..?
Kanske en sväng på badhuset om jag nu har några passande badkläder..

Baka en limpa ska vi iaf försöka oss på då de jag bakade i söndags blev pannkaka!!






Kommentarer
Tess

Det gör det säkert.. Men vill inte flytta!!

2011-11-01 @ 14:18:01
URL: http://tessanstromback.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0