Reflex





När jag börjar kunna vara lite mer rörlig utan att bli liggandes dagen efter pga av dessa fogar så SKA jag inhandla en reflexväst!! Det må vara "fult" men så himla bra i mörkret!!
Jag har på mindre än månads tid varit nära att köra på två personer just för att dom inte haft reflex och det är kolsvart ute!! Man blir så himla irriterad på att folk inte kan använda reflex så dom syns för det skulle ju inte vara så roligt om man körde på någon!!
Alwin fick sig ju en väst för nån vecka sen och den kommer han få ha på sig när han är ute så han syns!!

Det är inte förrän man själv kör bil och märker hur dåligt folk syns som man förstår hur himla viktigt det är att man har bra reflexer just för att undvika olyckor!!








Kommentarer
Anonym

Du har så rätt Emma. Jag höll på meja ner hela skidklubben. Fan vad arg man blir på idioter i vägbanan. /Monika S

2011-11-09 @ 02:38:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0