Ojoj





Idag har jag varit på första genomgången på skolan och på torsdag ska jag dit igen så tills dess ska jag ha gjort lite arbeten oxå :) Sen har vi måndag och fredag nästa vecka och sen ska tydligen den här kursen vara klar, snabba bud ;) Jag hade tänkt att jag skulle hänga med på den här kursen i skolan iaf nu medans jag har tid så jag får det bortgjort och kan börja med nästa så vi får väl hoppas att man duger till att fixa uppgifterna med bra betyg ;)

Var där mellan 10-11 och det kändes som en evighet då jag mådde så fruktansvärt dåligt!!
Svettades som en gris, yrsel, illamående, orkade kanppt sitta upp osv..
När jag kom hem tog jag mig en macka och blåbärsoppa och la mig i sängen där jag sov i två timmar och sen kändes det bättre.. Däremot så har jag mått ännu värre i eftermiddag men då har jag haft en jäkla frossa och varit helt skakis oxå.. Skumt!!
Pratade med vc dom inte var till stor hjälp (alla andra hade gått hem för dagen) så fick ringa förlossningen i Sunderbyn ist som tyckte att vi kunde komma in så dom får kolla blodtryck och andra värden men hon sa att jag kan avvakta och se hur det känns senare om jag vill om inte annat så kanske jag kan vänta till imorron och få komma till BM och spec-mödra och kolla där hur allt ser ut..
Det kändes bättre efter jag ätit men jag mår ändå inte riktigt ok..
Om det har med bebis att göra eller om det är förkylningen vet jag ju inte..

Vi får se hur jag känner mig när Jocke kommer hem från träningen helt enkelt..
Vore ju egentligen skönt att få komma in och kolla upp allt så man slipper oroa sig så det inte är havandeskapsförgiftning eller nå..

Ska försöka få packat väskan iaf OM vi nu måste åka in..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0