Julpynt





Har varit en sväng till Luleå idag för att kolla om vi kunde fynda något på Media Markt eller Elgiganten..
Jag köpte endast 2 paket Latte Macchiato och 2 paket cappuccino till kaffemaskinen på Media då dom hade rätt bra pris på dom där..
Folk som fan var det iaf!!

Köpte även ett hjärta på fot med små ledlampor i som jag tänkte ha på byrån i hallen men efter jag placerat den där så kom jag på att den skulle passa bättre i köksfönstret så flyttade den dit och satte en vanlig lampa på byrån ist..
Och så köpte jag två tomtar och nå annat jox..
Jag skulle kunna köpa massor med julpynt då det finns så mkt fint men man måste ju hejda sig för mitt där de är så vet man inte vart man ska placera det när man väl kommer hem..

Hallen


Före


Efter



Köket


Före


Efter




Imorron forsätter jag med pyntandet då jag bara tar lite åt gången så jag inte får så ont om jag är igång för mkt..
Gossen har önskat att få upp sina julgardiner och lite tomtar i sitt rum så det måste vi ju fixa ;)




Kommentarer
Theresan

Vad fint det blev :)

2011-11-22 @ 18:07:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0