Har bara väntat på de här...





Hej, förkylning du är INTE välkommen!!
Har bara väntat på att det här ska komma då jag väldigt sällan är sjuk men brukar iaf åka på förkylning en gång per år minst.. Har sovit som en kratta inatt då jag redan igår kväll började känna av halsen och lite ont i huvudet men tog en panodil när jag la mig för att slippa ha ont kring fogarna oxå..
Har vaknat tusen ggr och sen haft svårt att somna om igen.. Just före 5 tyckte Alwin att det var dax att stiga upp, jag kan lova att jag höll inte med så jag har legat i sängen och halvsovit till just innan 7 men låg ändå kvar till 8 innan jag orkade stiga upp..

Idag blir det lugna puckar på elvan!!
Har käkat grötfrulle då det kändes enklast att svälja och en stor mugg med honungsvatten..
Gossen ser nu på Bilar 2 i sitt rum, vi skulle slå på i vardagsrummet men det funkade inte??
Våran dvd är cp!!
Annars blir det nog soffan större delen av dagen..






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0