Sönder stressad






Jag undrar vart folk finner tid och ork till att vara igång som en duracell 24/7??
Kan tycka att jag är ganska lat av mig i perioder medans jag sen får nå il och går an som jag vet inte vad för att sen lugna ner mig ett tag innan det börjar igen.. Ganska dumt kan man ju tycka men vem fan orkar vara igång 24/7 alltid??

Så ska man hinna
*Ta hand om barnet
*Städa
*Plocka
*Tvätta
*Laga mat
*Handla
*Leka
*Mysa
*Renovera
*Umgås
*Träna
*Må bra och så jobba på det hela känns som överkurs måste jag säga men hur tusan ska man hitta en balans i det hela så man slipper känna sig stressad över allt??

Jag tror seriöst att jag håller på att stressa sönder mig själv fast jag egentligen inte känner mig så jätte stressad, det kommer som ibland bara när jag känner så.. Men en inre stress det har jag då absolut så det sjunger om det!!


Igår var jag på behandling på Hudverket och det var verkligen en djuprengörande behandling så nu kanske man blir av med alla blämmor man har i fejset.. För dom pengarna så borde jag ju bli det annars blir jag förbannad!!
När jag sa att jag oftast får "finnar" kring hakan så sa hon att det är ett typiskt teckan på stress så vi pratade om vad som kan vara boven i dramat och kom fram till flera stycken.. Dock ingenting som jag kan göra någonting åt just nu men det löser sig förhoppningsvis!!

Att jag sen aldrig kommer ihåg att äta mina järntabletter så jag alltid är sjukt trött är ju oxå lagomt kul..


Aja nu ska vi icket gnälla!!





Kommentarer
millan

hej För att vi inte ids ta med resesängen och alla grejer som e tusen stycken. Sen så e de inte så roligt för Max att vara här instängd på hotellrummet eller i de här rummet.Han skulle bli galen Sen så e de jätteskönt att få komma hem och vara med Max vi turas om att vara här och vissa dagar sover vi alla hemma. Då tar de hand om Mio här.Jag hoppas vi få komma hem snart så man slipper pendla hit kram*

2011-05-21 @ 15:54:45
URL: http://millvall.blogg.se/
millan

Ne har inte ännu sagt nått han ska lära sig äta. Han går upp i vikt så han ska väll snart orka äta mera. Jag vill vara hemma till 29 maj vi ska höra med hans läkare i morgon om de e hon som e här. Kram*

2011-05-22 @ 10:00:17
URL: http://millvall.blogg.se/
Anonym

Sluta stressa, för jag lovar att du inte vinner något på det.

Det är endast du som sätter den höga ribban som du eftersträvar, tillåt dig själv att ta det lugnt så du mår bra.



Man måste inte alltid vara duktig, och det bästa man gör är att acceptera det och skita i omvärlden.

Allt handlar om att mestadels lägga energi på saker som ger en energi tillbaka. Annars tror jag nog antingen man blir bitter eller mår väldigt dåligt fysiskt.



Finns tvärsöver om du vill avreagera dig!

2011-05-23 @ 10:25:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0