Levertömning??





Sen jag körde med lchf och fick svinigt ont i magen och mådde illa efter några veckor så kan jag inte äta fet mat utan att börja må illa och ibland får jag ont i magen!!
Min brukare tyckte jag ska göra en såkallad levertöming som en arbetskamrat gjort och idag fick jag berättat för mig hur det går till och jag måste säga att det lät inte så jätte lockande men man kanske måste för att slippa detta..
Dom tycker nämligen att det låter som att jag har gallstenar och när man gör den här tömingen så kommer allt ut.. Visst låter det mysigt ;)

Har inte hittat sidan där det står om detta än men ska lägga upp den sen när jag hittar det :)

Höhö



Kommentarer
Anonym

men gör du annat än gnäller åh tyck synd om mig

2011-05-13 @ 23:41:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0