Vab även idag





Det blev inget jobb för mig idag utan jag bestämde mig för att vabba även idag, känns inte kul att behöva ha barnvat när gossen är sjuk även fast det nu var farmor som skulle vara med honom.. Men jag tycker det känns fel att någon annan än vi ska ta hand om honom när han är sjuk och mammig/pappig..
Vi tog en riktigt lång vila idag, gossen somnade i mommos bil då vi var och lämnade tillbaka den åt henne idag och forstatte sen att sova när vi kom hem och då passade även jag på att vila då det blivit så lite sömn flera nätter nu.. Alwin blåste på i tre timmar och jag sov 2½ timme och skönt som tusan var det!!
När vi vaknade hade han 39,6 i feber så jag börjar nästan tappa hoppet på att det ska bli bättre snart..
Imorron blir det iaf vc om han inte är bättre.. Pratade med dom idag och som vanligt så ska vi avakta till imorron så vi får väl se då..





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0