Sjuk liten gosse





Den här jäkla febern verkar inte vilja ge med sig alls!!
39,2 låg den på när vi steg upp före 6, inte konstigt att ungen inte kunde sova längre han måste ju ha himla ont i lillkroppen!!
Är det inte bättre till imorron så ringer jag sjukan så vi får komma in och kolla om det är något annat än förkylning och feber.. Han hostar massor och det rosslar i halsen så säger han ibland att det gör ont i halsen.. Mammas lilla hjärta!!



Idag är det jobb som gäller för mig, går lång kväll så "farmor" ska komma och vara med gossen ikväll när Jocke har träning.. Skulle egentligen varit ledig idag men böt pass så jag går kvällen idag och är ledig natten imorron då vi ska och äta och bowla med jobbet..
Blir att försöka få sig en ordentlig sovmorron på lördag då så man orkar vara vaken hela natten :)
Jag brukar ha ganska svårt att sova då Alwin vaknat och somnar jag så vaknar jag för minsta ljud så vi får se hur det går.. Nu ska jag mysa med min sjukling här i soffan :)


Blir ingen bild då det inte funkar att ladda upp :(





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0