Uppe med tuppen




Våran kära gosse har fått försig att man ska stiga upp före fan på morron och så kommer han till våran säng och försöker väcka sin mamma som säger att det är natt och att man måste sova en stund till..
Funkar kanske inte så jättebra nu när det är så ljust på morronen och vi inte har fått upp mörkläggningsgardinen ännu.. Igår kom han till oss redan halv 6 men då somnade han om en sväng och idag tror jag han har kommit ungefär samma tid men då härjade han på i sängen och föröskte väcka mig så körde på att det var natt..
Tur att han är världen goaste och mysigaste gosse iaf så man får mysa massa på morronen annars skulle jag inte palla.. Tur man går och lägger sig efter bolibompa på kvällarna så man inte är helt död!!

Idag ska jag förhoppningsvis få snossa bebis och gissa om jag längtar!! Så himla mysigt!! :)
Ska passa på då gossen är lämnad på dagis innan jag ska och jobba..






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0