Nu är det bara vänta




Köket är beställt så nu får vi vänta fyra veckor innan det kommer och jag har en känsla av att dom fyra veckorna kommer gå lååååångsamt!! Eller så går dom lika fort som annars vilket jag såklart hoppas på!!
Om datumet för leveransen stämmer så blir det alltså på en månad när jag går på min daghelg igen vilket innebär att jag inte kommer att vara med och bygga ihop stommar osv men nog vet ja det finns saker att göra för mig oxå ;) Man vill ju såklart hjälpa till så gott det går!!

Tänkte att jag ska göra massa storkok och frysa ner tills dess så vi bara kan ta fram och värma i mikron då vi kommer vara utan spis ett tag.. Visst det går att flytta den men det är inte en vanlig stickpropp på den utan direktkopplat så jag vet inte om det går så då är det bättre att förbereda oss.. Åhh gud så jag längtar!!
Ska bli så kul att få välja tak, golv, tapeter osv!!

Jag skulle kunna sitta här och fantisera en massa om hur det kommer bli men jag tror nog jag ska göra mig redo för sängen så man orkar upp till jobbet imorron oxå.. Grabbarna sover båda två men den större av dom ska jag försöka få med mig från soffan till sängen iaf :)

Godnatt!!



Kommentarer
Sandra

Rosa is the shit ;)

Puma faas 500 w heter dom... de ska vara nå springskor..men jag kommer inte springa en enda meter i dom :) beställde dom från sportamore.se

2011-03-13 @ 16:00:29
URL: http://sanbjo.bloggplatsen.se
Sandra

Aldrig att jag springer en meter ens... orkar inte :) fattar inte att man orkade springa 4 matcher på raken förr i världen :)



Vad vart de för kök förresten?

2011-03-14 @ 17:02:33
URL: http://sanbjo.bloggplatsen.se
Sandra

Förresten... dom är turkosa under ;)

2011-03-14 @ 17:03:11
URL: http://sanbjo.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0