Måttligt less!!




Idag känns det som att det mesta går emot mig eller så har jag rent ut sagt bara sån jävla otur!!

Började tapetsera för att få klart med den vita tapeten innan Jocke kommer hem då den mönstrade ska upp men då tar limmet slut när jag har en våd kvar, eller det finns kvar lite men det räcker inte till en till.. Hur som helst när jag har satt upp den näst sista så ser jag att den är helt sne och ska fixa till det då går tapetjävlen SÖNDER!!
Knövlar
ihop skiten och börjar dammsuga bort allt damm och skit där inne ist och sen resten av huset..
Kastar Alwin i säng som vägrar sova och ännu svammlar där inne, jag la honom för snart en timme sen!!

Sen var det dax för bak, Philadelpiabullar stod på schemat idag och vad händer?? Joo, när jag ska slå igång spisen för att smälta smöret så är hela spisen STENDÖD!!
Det har ju gått säkringar för den flertalet ggr så jag tänkte att det är ju lätt fixat men tror ni det gått nån säkring då?? NÄÄE!! Störande som faaaan!!
Detta betyder alltså att om jag ska bjuda på något fika eller så så blir det köpes =Tråkigt!!
Vi kommer inte kunna laga någon mat heller utan spis.. Nu måste vi verkligen och rita ett kök så vi får fixat det nån gång!! Gaaah!!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0