Jag är inte bitter





Jag vet inte riktigt vad som hänt men jag känner mig så himla omotiverad till att göra något överhuvudtaget just nu så usch!!
Det kanske blir så när man gått hemma några dagar eller nå..?
Imorron och söndag är det iaf helgjobb som gäller för min del så då är det bannemig bara att rycka upp sig för annars blir det jobbigt!!

Ibland blir jag bitter över att måsta jobba varannan helg när jag ist hade kunnat vara ledig och hitta på saker med grabbarna, detsamma gäller när man jobbar kväll men som jag sagt tidigare så gillar jag faktiskt att jobba som jag gör för det är så himla skönt att få lediga dagar mitt i veckan bara sådär!! Att jag även skulle tycka det var skönt med ett 7-16 jobb måndag-fredag ska jag inte heller sticka under stolen med för det känns som at man får ett mer fungerande vardagsliv då men jag skulle nog ändå aldrig orka stiga upp varje morron och stressa iväg, jag skulle bara få vara ledig lördag-söndag och det skulle synas på lönen dessutom!!
Ne nog är det skönt att jobba skift men ibland måste man få klaga lite..
Jag hade garanterat klagat vilka arbetstider jag än haft men nu tror jag detta mest beror på min trista humör, omotivationen osv.. Så ta det med en nypa salt!! 
Jag trivs faktiskt innerst inne!!

Ska krypa in under filten på soffan och bara mysa med mitt lilla hjärta så kanske allt känns bättre sen!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0