H&M




Har precis lagt in en beställning på H&M och lite ledsen blev jag när byxorna som jag helst av allt ville ha inte kommer förrän i slutet av april!! Nå de går väl säkert fort, eller nå..
Blev bara kläder till mig och gossen då jag inte riktigt vet om Jocke var sugen på nå därifrån så han får lägga in en till beställning imorron om han är sugen på någe :)
Nu äre bara ligga i om man ska komma i alla kläder man beställt oxå ;)


Har även suttit och kollat om dom har något spännande på Ullared vilket jag gör var och varannan dag nu så jag kan planera lite vad jag ska köpa när vi åker ;)
Shit så vi ska shoppa alltså!! ;)



Kommentarer
Susanne

typsikt när man får vänta på nått man beställt...

Man vill ju som gärna ha det på 1 gång..



Vad spännande med Ullared. :)

2011-03-31 @ 20:21:57
URL: http://susannelindvall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0