Febrig gosse




Igår kväll innan jag skule gå och lägga mig var jag in till gossen och bäddade om honom, när jag sen gick ut ur rummet vaknade han och var ledsen och ville inte sova så han har sovit med oss inatt eller sovit vet jag inte om jag ska säga, han svammlade mkt innan han somnade och har sovit oroligt så att han vaknade med feber på morron var nog inte så oväntat.. Stackars hjärtat låg och grinade i smönen innan han vaknade och kändes kokhet.. 38.7 visade tempen så vi blir hemma idag och myser..



Förövrigt skulle den mönstrade tapeten upp igår och då märkte Jocke och Björn att det är veck på hela rullen så Jocke for iväg till Wiklunds för att kolla om vi skulle få en ny men dom tyckte vi skulle sätta upp och försöka släta ut vecken och om det inte går skulle dom försöka fixa en ny åt oss.. Köpte den ju för flera månader sen så det är inte säkert tillverkarna godkänner att byta den nu.. Så vi håller tummarna att det blir bra för blir det inte det och vi inte får byta så är det bara punga ut med 800 spänn för en ny rulle!! Suck!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0