Det blir bättre





Sovit på madrass i gossens rum inatt då han hade så hög feber igår, över 39 i stort sett hela dagen och den var även upp i 40 där en sväng oxå.. Stackars lilla hjärtat!! :(
Idag är han mkt piggare och tempen låg på 37,8 när vi steg upp så än så länge är han utan medicin så vi får hoppas den inte stiger mer nu!!
Han låg på soffan i stort sett hela dagen igår och till och med somnade en timme och senare mot kvällen somnade han i min famn vilket ALDRIG händer annars men han var ju så hängig så.. :(
Idag är det som sagt mer krut i honom så vi kanske orkar leka lite idag så vi inte bara ser film och barnprogram hela tiden :)


I förrgår fick jag förresten mina nya brillor och jag är hur nöjd som helst med dom!!
Nu gäller det bara att vänja sig med att ha dom betydligt mer än jag haft dom andra så kanske jag blir kvitt detta sen då jag inte alls har så mkt fel på mina ögon :)
Bild kommer en annan gång då sunkmorsan klivit ur sunkkläderna och sunkfrillan ;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0