Lite babbel bara






Jag och gossen började dagen med en sovmorron till kvart i 9 och skönt var det!!
Somnade kring halv tio igår så jag har fått massor med sömn!!
Jag har en konstig period vad gäller sömnen nu, har jätte svårt att somna på kvällarna även om jag är skit trött och sen när jag väl somnat så sover jag så lätt så jag vaknar till minsta lilla..
Gillar nästan bättre då jag har perioder då jag somnar innan jag lagt huvudet på kudden och sover utan att vakna av något, självklart vaknar jag om Alwin är ledsen eller så men allt annat hör jag inte..
Nå jag får ju sova iaf så jag ska inte klaga :)



Har städat badrummet och lilltoan grundligt idag, det behövdes då jag inte orkat göra något sånt under dom trötta och orkeslösa veckorna..
Jag och Jocke har vikt in massor och då menar jag MASSOR med tvätt i garderoberna när han kom hem från jobbet.. Var lite mer än 4 blåa stora Ikeapåsar!! Har strejkat lite med de där då jag tycker han kan fixa det eftersom jag tvättar och hänger all tvätt.. Det är väl rättvist??



Just nu diskar han vårat stora diskberg och jag satte mig för att hämta andan lite.. Ska försöka få röjt undan lite i gästrummet oxå där det mesta hamnat från hallen och sånt när vi har tömt då vi har rivit..
Sen ska vi iväg till korlpralsvägen och fixa käk så vi slipper gå hungriga..
Har jag förresten nämnt att jag vill ha vårat kök klart nu??



Btw så är våran dator fixad nu så vi måste hämta hem den så kanske det kommer in lite nya bilder någon gång :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0