Dagens shopping




 

Fick inte handlat allt som jag hade tänkt idag då inte allt fanns men jag är nöjd ändå :)
Gossen fick sig ett par sandaler, linnen, t-shirt, shorts och ankelsockar..
På Ikea fick han sig en till potta och plast skålar som vi ska ta till stugan, ett parasoll till sandlådan så han inte blir stekt av solen..
Sen har jag köpt en klänning och ett par stövlar åt mig själv.. Stövlarna är svarta och rosa med blommor och prickar på, riktigt fräna ;) Har även invigt dom ikväll när jag klippt gräset och sköna var dom!!
Blev även en del till köket på Ikea och en del annat som det alltid brukar bli ;)
Jag är nöjd!!












Kommentarer
Anonym

Skitsöt klänning, vars är den ifrån? :)

2011-06-15 @ 21:48:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0