Stackars liten gosse!!





Eftermiddagen/kvällen har varit bättre för Alwin, han har inte hostat lika illa som under förmiddagen och inte kräkts något mer heller så nu får det gärna bli bättre!!
När han åt middag som han själv hade valt (tomtegröt) så åt han bara halva portionen och sen sköt han undan tallriken när han började hosta och sa att han inte ville kräkas och sen vågade han inte äta mer.. Stackars liten!!
Till kvällsmat åt han bättre, två limpmackor, en halv liten yogurt och o´boy så han var nog hungrig..
Nu sussar han sött i sin säng förhoppningsvis utan hostattacker!!
Men vi blir hemma även imorron så han slipper vara på dagis då han inte är kry..

Ska även försöka få städat klart här under morrondagen och få up nå gardiner..
Så ska jag se till så vi flyttar ut sängen från sovrummet så jag kan börja riva tapeter ;) Och om jag har tur kanske jag får köpt dom resterande tapeterna dit oxå, antingen om mamma skjutsar mig eller om vi åker när Jocke slutat för nu är bilen äntligen fixad!! :)

Nu ska jag kolla lite bloggar och sen måste jag städa undan det sista i sovrummet så vi kan sova där :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0