Nu börjar allvaret!!



Vi har haft kalas här nu i två dagar och måndag och tisdag har bestått av jobb och förberedelser till kalsaset så det har inte funnits någon tid till att sitta här!!
Alwin hare fått massor med fina och bra presenter och även pengar som han (vi) önskat till en stor säng som ska inhandlas åt honom men det väntar vi med ett tag till tills vi ser att det funkar bra utan att han kliver upp i tid och otid :)
Jag har varit rätt duktig och inte alls fikat speciellt mkt som man brukar ha en tendens att göra!!


Nu ikväll har jag bakat lchf bröd för imorron är det dax för förändringar vad gäller maten så då är det bra att ha bröd då det ofta är där jag brukar falla.. Ska även göra en kycklingrätt imorron så jag har mat hela helgen då jag jobbar så det inte blir nå svammel så man äter nå skitmat!!
Nu måste jag även boka in mig på massa träningspass och släpa arslet till gymet så det inte går så segt!!





Kommentarer
Anna-Paulina

Haloj.

Jag tyckte inte heller att det var särskilt gott första gången, men klart ätbart. Man jämför första gången så mycket med vanligt bröd, iallafall jag gjorde det. Men med mycket pålägg på så vande jag mig, och nu tycker jag att det är riktigt mummsigt =) Nu har jag precis lagat kycklinggrytan och ska hugga in =) Perfekt att laga så här på kvällen då har man maten klar till imorgon. Lycka till nu med kosten.

2011-01-13 @ 23:00:25
URL: http://www.new-life-lchf.blogspot.com
Anna-Paulina

Det finns ju andra brödrecept också, med mandelmjöl blanda annat. Själv är jag alergisk mot mandel. Men surfa in på någon av mina länkar så hittar du säkert. Det kanske finns något bröd som du gillar bättre. Man kan även tillsätta lite kummin tillexempel så får man en annan smak på brödet.

2011-01-14 @ 08:20:12
URL: http://new-life-lchf.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0