Helgen





Våran helg har varit hur bra som helst!!
På fredag när vi hade skjutsat Jocke till plan där dom skulle basta och så innan bussen hämta dom så åkte vi till "mammo och jahja" som Alwin säger för dit skulle han minsann när vi skulle till byn :)
Han lekte med alla sina leksaker och ville inte följa med hem när vi sen skulle åka, han skulle stanna där men jag sa att han får stanna en annan dag så då gick det bra :)
Vi plockade upp Ida som kom hit och höll mig sällskap och vi såg tv, surrade och sånt där som vi är bra på :)
Just innan hon skulle till att fara hem vaknade Alwin och var hur ledsen som helst, han hade säkert drömt något men det gick inte att trösta honom så till slut fick han komma till min säng där han somnade medan jag sa hejdå till Ida och gjorde mig redo för natten..

Igår var det tänkt att jag skulle städa och baka men jag sopade alla måsten under mattan och packade varsin väska till mig och gossen och så åkte vi till Smedsbyn där vi har sovit till idag :)
Var jätte kul att vara där för oss båda för jag tror inte vi har sovit där på ett år!!
Förra året var vi nästan varje helg Jocke hade bandyresa men nu jobbar ju jag och det har inte passat att åka tidigare i vinter..
Julsakerna ids jag inte stressa med att ta bort innan kalaset utan vi tar det när vi har tid så nu ska jag bara baka imorron så vi har något fika att bjuda på :)

Så kära vänner, på onsdag är det kalas för dom som vill ;)
Jag har tagit semester då så vi är lediga hela dagen och även torsdag :)


Nu ska jag ta och tvätta bort fejjan och lägga mig i sängen med datorn tills jag somnar för jag är sjukt trött!!



Kommentarer
Leea

Kan tänka mig att han tyckte de var kul att sova i en barnsäng :) Jag funderade också där ett tag på att köpa en vanlig säng, men den skulle ta upp alldeles för stor plats i Lovisas rum, vill hellre att hon har lekyta :)

2011-01-10 @ 19:36:19
URL: http://poottan.blogg.se/
Ida

Tack :) Klart det blir fina bilder med så fina modeller!

2011-01-13 @ 00:27:33
URL: http://storasysteryster.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0