Vad händer??





Sitter för tillfället och smälter maten och laddar inför ett BP pass!! Ska bli himla kul då det är sjukt länge sen jag var på de!! Har mest bara spinnat sista tiden och jag som inte alls har gillat spinning har börjat tycka det är riktigt kul då man verkligen känner att man orkar mer och mer och passet jag var på igår var sjukt härligt men massa ökningar i slutet så man kunde ta ut sig till max.. I like!!

Annars då..?? Hmm.. Ja sovrummet går det inte så fort med men det händer iaf något där nu, har börjat sätta upp easy cover här om dan men sen blev det pannkaka av en våd så jag fick ett utbrott och knövlade ihop skiten och där gav jag upp för stunden.. Men idag har jag fortsatt tills limmet tog slut och jag var tvungen fara och köpa mer och även en till rulle easy cover men sen var de dax för middag och nu sitter jag här.. Får se om man hinner göra något imorron på förmiddagen innan jag ska iväg på date med några brudar innan det är p-möte och sen jobb, annars är jag ju ledig torsdag och på fredag till 21.30 så jag borde väl hinna lite iaf :)
Jag strävar efter att vara klar till tisdag iaf så vi slipper ha sängen o sovrummet då jag ska ha Innerums visning här så vi får väl se hur det går med de :)

Nu ska jag mysa med grabbarna innan jag ska iväg :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0