Onsdag




Äntligen är onsdagen här men tyvärr blir det ingen tatuering idag då vi fått skjuta fram det till den 14 pga jobb så nu får jag gå och längta i två veckor till men det går ju fort så har dom veckorna rusat iväg ;)
Så jag och gossen tar en mysdag här hemma och om jag finner motivationen så kanske jag får rivet mer i sovrummet och sen städat här.. Vi kommer nog smeta upp såna där täcktapeter sen för att slippa brespackla hela väggarna eller säta upp nya skivor.. Till helgen hoppas jag att vi får en del gjort där inne så vi kan tapetsera nån gång!!
Måste bara fara och inhandla allt som vi behöver till detta bara vi får lånat oss en bil där allt får plats ;)
På tal om bil så kom det ut en igår som jag absolut hade kunnat köpa men den åkte lika fort, våran vanliga tur med andra ord!! Less blir jag!! Vi måste verkligen ha en till bil nu då dom lovat iskyla för då kan jag ju inte gå med Alwin till dagis utan att vi fryser ihjäl!!





Kommentarer
Ann-kristin Henriksson

vad fina ni är=)

2011-02-03 @ 22:46:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0