Onsdag





Idag börjar bokrean och jag funderar på om jag ska ta bussen ner på stan när jag lämnat gossen på dagis för att kolla om det finns någon bok man kan köpa :)
Det har varit så himla smidigt att ha bilen i två dagar då grabbarna varit hemma och hängiga men nu är allt som vanligt igen, Jocke jobbar och det betyder att jag är utan bil..
Skulle vara så himla skönt om man klarade sig igenom den här vintern utan en till bil för sen kan jag ju cykla eller promenera när det inte är snö och svinkallt och så kan vi använda pengarna till annat!!
Nå vi får se hur det går.. Om bara den här jäkla kylan skulle ge med sig nån gång så skulle det genast bli mkt lättare!!

Ska ta och klä på oss nu så vi slipper stressa sen när vi ska iväg :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0