Kladd och klet





Min tröja känns en del äcklig nu när man går runt med smorsel på armen hela tiden så imorron åker den i tvätten!!
Tror nog jag har lyckats kladda ner rätt mkt nu så det skulle vara skönt om den kunde läka fort så man slipper hålla på och smörja!! Just nu ömsar jag skinn som jag vet inte vad och det kliar nå så förbannat, vilket ju är bra men lite smått jobbigt då man inte kan vara där och klia..
Jag brukar iaf inte få såna där äckliga skorpor och det verkar inte som att jag får det denna gång heller så då kanske det går fortare än om jag skulle haft det??
Kanske beror på att jag inte blöder så mkt..?
Nå orka fundera uti de, jag är bara lite rastlös nu :)




Jag är så himla nöjd!!



Kommentarer
sarah

Det blir för my life, är juh vikarie åt dom nu på ett par ställen. Bara invänta schemat nu så man får planera om Nicklas måste vara pappaledig nå i sommar :D

2011-02-18 @ 06:27:55
URL: http://bapumba.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0