Jobbigt uppvaknande





Ni vet när man försovit sig och vaknar med ett ryck, bara flyger upp ur sängen och hjärtat rusar i 180..... det hände mig tidigare vid nio halv tio tiden tror jag det var.. Jag flög upp ur sängen och var precis påväg ut från rummet när jag kom på att inte fan ska jag jobba jag har ju jobbat inatt!!
Åhh vad jobbigt det var, det störde hela min sömn för de tog ett tag innan hjärtat slutat slå i 180 och jag kunde somna om igen..
Kunde bara sova till ett men det kändes som att jag sovit hur länge som helst och kände mig utvilad.. Det är konstigt de där, när man jobbat natt så kan man nöja sig med 5 timars sömn medans man är helt död om man sover så få timmar på en natt!!
Nå jag behöver inte sova så länge om dagarna nu då jag bara jobbar två nätter så imorron ska jag ju sova på natten igen och då blir det nog spikmattan som vanligt så man kan somna i någorlunda tid :)

Idag är lite varmare och solen skiner, man blir nästan lite lurad då man ser ut och det ser så härligt ut tills man kollar på termometrn och den visar över -20 då känns det inte så härligt längre.. Nu är jag så förbannat less den här låååånga vintern som aldrig kommer ta slut!! Det är iaf så det känns nu!! Vi har ju för fan haft svinigt kallt sen i november!! Tur man inte har ett hus som slukar upp alla våra pengar iaf så man kanppt har råd med något annat för då hade jag gått under.!!
Nu vill jag ha vår och värme så man kan vistas ute mer en tio minuter utan att frysa hjäl!!

Dax att rycka upp sig och dra på sig nå kläder för när grabbarna kommer på en timme ska vi och handla lite mat så vi inte behöver svälta ;)




Gossen i stugan förra våren :)
Shit vad han har vuxit alltså!!



Kommentarer
IdaR

Jo nu närmar det sig :)

Ja absolut, behöver se nått annat än husets väggar innan jag blir galen ;)

2011-02-17 @ 21:28:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0