.






När jag jobbar natt brukar jag sitta och lyssna på spotify men en hörlur i ena örat och det resulterar alltid i att jag får ont i örat vilket inte är så konstigt om man sitter med den flera nätter/timmar i sträck så nu måste jag leta mig några andra hörlurar så jag slipper detta!!
Måste nog kolla om jag hittar några bra på nån sida :)
Ska även kolla in lite köksgrejor när jag lika sitter här för nu börjar jag vara less att läsa bloggar ;)




Bjuder på en väldigt gammal bild :)
Jag är lite sugen på att slinga håret till sommaren och sätta förlängning men frågan är ju om jag då ska ha kvar mitt röda hår eller gå över till brunt??
Hjälp mig!!




Kommentarer
Sarah

Ja funderar å på slingor till sommaren, men ja trivs som bra me rött :D

2011-02-28 @ 05:56:51
URL: http://bapumba.blogspot.com
Susanne

Du e super snygg i rött.. :)



2011-02-28 @ 10:24:39
URL: http://susannelindvall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0