*




Äntligen är all Easy cover uppe och jag hade tänkt börja sätta upp dom vanliga tapeterna i eftermiddag/kväll men jag tror jag skjuter fram det till imorron och bara myser med grabbarna ikväll :)
Alwin har varit så duktig och sett film och lekt för sig själv medans jag tapetserade.. Han hann även med en timmes vila :)

Längtar till imorron då Jocke slutar för då ska jag och han åka mot Hpda för lite shopping på Ikea, så ska vi storhandla på Maxi för nu är det länge sen vi gjorde det och det märks verkligen när man inte gjort det för då går det alltid mkt mer pengar.. Gossen ska vara hos farmor och farfar under tiden och förhoppningsvis blåser det inte så mkt så dom kan vara ute och leka för farfar har skottat/plattat till en snöhög idag som han kan åka i :)


Dom här sängkläderna skulle jag vilja ha men vet inte vilken färg??

 
Vilka är snyggast??





Kommentarer
Lisa

Dom röda.

2011-02-25 @ 10:33:35
Victoria

blå :P

2011-02-25 @ 20:06:38
URL: http://victoriaekholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0