Drömmar





Lyckades sova till halv tre idag men jag vaknade första gången vid 12 och var upp på toa för att sen vakna en timme senare men jag tvingade mig själv att somna om och jag tror nog jag hann vakna och somna om en gång till innan jag till slut vaknade halv tre och gav upp..
Jag fattar inte varför jag inte kan sova längre, jag menar har man varit vaken hela jävla natten så borde det väl inte vara några problem??
Förra gången jag gick natt så kunde jag inte sova länge än till ett och gången innan de blåste jag på till fyra tiden..
Hur kan det bli så olika från gång till gång??
Jag sover gärna till tre fyra tiden så man slipper vila innan man ska iväg för att orka med natten..
Imorron behöver jag däremot inte sova så länge då jag ska kunna sova på natten oxå..

Hur som helst så drömde jag just innan jag vaknade och jag kommer preics ihåg vad jag drömde..
Jag och mamma var till mormor och morfars hus i Gammelgården, det huset är sålt sen typ 5-6år tillbaka tror jag.. Men i drömmen så var det inte sålt och allting var kvar precis som att dom ännu bodde där.. Kylskåpet och skafferiet var fullt med mat och i alla andra skåpen var allt annat oxå kvar.. Jag tyckte det var så konstigt att ingen hade tömt och städat ur där trots att det är flera år sen dom lämnade oss.. Jag började fundera på hur man skulle kunna göra om köket m.m och sen vaknade jag..

Jag har dom senaste månaderna drömt massor med saker om just mormor och i början på december drömde jag nog som mest om henne.. Speciellt natten till mammas fördelsedag, den 5e..
När mammas telefon ringde på hennes födelsedag så kändes det precis som att det var mormor som ringde och skulle sjunga för henne som hon alltid gjorde.. Jag hade ju såklart fel men det var min moster som ringde och sjöng så det var ju inte så långt ifrån :)

Undra vad detta kan betyda??
Varför har jag börjat drömma så mkt om henne??

Saknar dig mormor!!






Kommentarer
Tess "mamma till Nova & Mira"

Skumt Jag har oxå drömt om henne & även morfar! + att vi har pratat jätte mkt om våra gamla som dött i skolan... ???

<3

2011-02-04 @ 20:41:17
URL: http://tessanstromback.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0