Torsdag



Störande att all text blir i ett när man skriver från mobilen fast man entrar några rader!!

Vi har varit ute i eftermiddag och gossen har provat sina skidor som han fick i julklapp av farmor och farfar och duktig var han :) Han druttade ett par gånger men han vet då absolut hur man ska göra, nu ska han bara finna balansen..
Under tiden skottade Jocke gården och jag sopade av Audin och satte i värmaren i den då vi skulle och slänga skräp som var intryckt i den sen julafton, drog upp soptunnan på gården igen och hjälpte Alwin då han ramlade, sånt där som man vågar göra ;)



Audin sjunger nu på sista versen, eller själva bilen är det väl inget fel på, den går bra i motor och låda men besiktningstiden går ut nu på lördag och vi har ingen lust att lägga ner några pengar alls på den för att fixa det som behövs för att den ska gå igenom så vi kommer ställa av den och sälja iväg den för billig peng om någon vill fixa upp den eller behöver delar från den.. Så nu är det till att hitta oss en annan bil för jag blir ju utan då Jocke måste ta saaben till jobbet..
Förhoppningsvis så klarar jag mig nu under veckan iaf, tänkte att mamma får komma och köra gossen till dagis eller så lånar jag bilen av henne, hon brukar inte vara snål ;) Sen får vi se hur vi löser det hela om vi inte hittar oss någon..
Att man kan vara så himla beroende av en bil!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0