Julklappar





Åhh vad jag känner mig stressad inför julen då jag känner att alla julklappar inte ännu är köpta..
Tanken var och är att Alwin inte ska få så många av oss då han alltid har fått så himla många paket så han inte orkat öppna alla tillslut..
Hittills är det köpt 3klappar till honom men han ska iaf få 3till sen får det vara bra..
Han kommer få lite bra att ha saker och sånt som passar för hans ålder..
Leksaker är jag nästan lite emot då han har hur mkt som helst men det är väl inge kul att alltid bara leka med samma saker!!
En rensning behövs iaf i hans rum innan julafton för nog blir det säkert endel leksaker av tomten :)

Har kvar att köpa till lillasyster och så måste jag väl köpa nå till T oxå sen är jag färdig..
Jocke däremot är alltid ute i sista sekund till sin familj men jag brukar föröska hjälpa till dock så är det ju jättesvårt veta vad man ska köpa till alla :/

Själv är jag kanske för gammal för julklappar men önskar mig iaf presentkort på Ikea till en ny sängram och sängbord!! ;)




Är ni klara med era klappar??



Kommentarer
susanne

Har inte köpt 1ända än... Kanke e dax att sätta igång..



ha ha ha...

2011-12-18 @ 09:19:56
URL: http://susannelindvall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0