Ingen bebis





Det blev ingen julbebis den här gången heller och lika glad är vi förde ;)

Idag är det en vecka kvar till BF så jag hoppas den håller ut i magen tills dess!!
Ibland när den håller på att böka på i magen så blir det ett jävla tryck neråt som tar en del ont, jag har ilningar i ljumskarna till och från och på självaste julafton när jag stod och skalade potatis så hade jag rätt ont men som tur var gick det över.. Kan har varit om jag råkade stå med magen mot bänken eller så..
Så jag tror inte att det är så himla långt bort men man vet ju aldrig..
Som sagt så hade jag ju inga som helst känningar före det satte igång med Alwin och vissa går ju med förvärkar länge innan det kommer igång ordentligt..


Igår pratade vi med Alwin om att när bebisen vill komma ut så åker mamma och pappa till sjukhuset i Sunderbyn och då får han vara med farmor och farfar eller någon annan (beror ju lite på när det drar igång) men han sa lugnt "men, jag kan följa med" så jag svarade att "pappa måste köra så fort så det går inte" ;) Det köpte han!!

Tror nog det kommer gå super för våran lilla gosse att bli storebror ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0