Bm besök





Hade tid hos BM igår där allting såg bra ut :)
Blodvärdet låg på 123 den här gången så det var ju jättebra..
Sf måttet var 34cm
Blodtrycket kommer jag inte ihåg men det var oxå bra..
Vikten går sakta men säkert uppåt vilket inte känns så jättebra men jag vet ju att jag har samlat en del vätska så vi håller tummarna att mkt bara rinner av sen..
Angående min händer/fingrar som domnar så sa hon att Jocke ska massera nacke och axlar på mig varje kväll så blodcirkulationen kommer igång mer och då kan man även tappat lite vätska..
Det gjorde han igår och skönt som tusan var det fast jag var nog gode spänd då det gjorde rätt ont oxå men det ska ju kännas ;)

Nästa besök blir den 29e och då hoppas vi såklart att bebis ligger kvar i magen ;)  Hihi
Ne alltså för våran skull så får den ju gärna komma nu men för hans/hennes egen skull så kan den ju vänta till den 1a iaf ;)



Idag ska Ida komma hit och fota magen vilket blir första gången under den här graviditeten..
Det har krockat hela tiden med annat eller så har vi varit sjuka osv men nu jäklar!!
Kan ju vara kul ha lite finare bilder än dom som blir med mobilen i spegeln ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0