v22 (21+0)





Så var vi inne på v22 och inte ett foto är taget på magen än så det måste vi nog ändra på!!
För det mesta mår jag bra om man bortser från igår och idag men när jag åt frukost idag så tog jag en tablett mot illamåendet och ska hämta ut en till burk sen så jag har och kommer nog ta en om dagen så kanske jag slipper må såhär halvtaskigt till och från!!
Känns så surt att inte orka jobba för det här så nu är det bara till att käka dom där!!

Annars växer magen på och stor är den!!
Gud så fort den växer andra gången alltså!!
Förhoppningsvis stannar det upp sen så man inte har en bautamage innan det är färdigt ;)

Vikten ökar på även den men har stått still nu ett tag och jag hoppas den fortsätter med det för nå mer vikt behöver jag absolut inte lägga på mig, har ju redan så det räcker och blir över!! :)






Kommentarer
Leea

Ja men de är juh klart nu när ni ska ha tillökning, så behöver ni stort bagageutryme :) Jag vill också ha en ny bil, men de får vänta iaf tills jag har en fast anställning och hunnit skaffa hus ;)

2011-08-24 @ 09:07:59
URL: http://poottan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0